Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare σε συνεργασία με το Ειδικό Κέντρο Παιδιού Πάτρας διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα “Υποστηρικτική Τεχνολογία για Παιδιά με Αναπηρία: από τη Βέλτιστη Στάση στην Ανεξάρτητη Μετακίνηση”. Σε αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τη σημασία, τον ρόλο και την συμβολή της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας και μετά το τέλος αυτού του […]
Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare διοργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Βασικό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Μέθοδος Ποιοτικής Αξιολόγησης Γενικευμένων Κινήσεων κατά Prechtl» υπό την αιγίδα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Διεθνή Οργανισμού The General Movements Trust. Στόχος του Βασικού Σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στη μέθοδο Prechtl για την ποιοτική αξιολόγηση των Γενικευμένων Κινήσεων (General […]
Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare σε συνεργασία με το Πρότυπο Παιδιατρικό Θεραπευτήριο ‘’Νόημα’’ διοργανώνει επιστημονικό σεμινάριο με θέμα “Διαταραχές Σίτισης και Κατάποσης σε Παιδιατρικό Πληθυσμό με Νευρολογικό Υπόβαθρο”. Το φαγητό είναι μια αισθητηριακή λειτουργία ζωτικής σημασίας. Η ασφάλεια, η ποιότητα και η απόλαυση αυτής της λειτουργίας προάγει τη γενική υγεία του παιδιού καθώς και άλλες […]
Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare σε συνεργασία με το Πρότυπο Παιδιατρικό Θεραπευτήριο ‘’Νόημα’’ διοργανώνει επιστημονικό σεμινάριο με θέμα “Αναπνοή- Βασικό υποσύστημα ομιλίας και σίτισης”. Η αναπνοή είναι λειτουργία ζωτικής σημασίας. Μια σωστή αναπνοή επηρεάζει τη λειτουργικότητά μας θετικά και αντίστροφα. Ο μη σωστός αερισμός και τρόπος χρήσης της αναπνοής θα επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στην στάση, […]
Το Snoezelen είναι ένα πολυαισθητηριακό περιβάλλον με σκοπό να διεγείρει τις βασικές αισθήσεις. Η λέξη Snoezelen προέρχεται από τον συνδυασμό δυο φλαμανδικών λέξεων, Snuffelen και Doezelen, που μεταφράζονται στην αγγλική σαν “sniffing” και “snoozing”. Η λέξη Doezelen σημαίνει χαλάρωση, νύστα ενώ η λέξη Snuffelen σημαίνει εξερεύνηση, ανακάλυψη. Είναι ένας χώρος που μας δίνει την επιλογή να εξερευνήσουμε και […]
Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare διοργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Βασικό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Μέθοδος Ποιοτικής Αξιολόγησης Γενικευμένων Κινήσεων κατά Prechtl» υπό την αιγίδα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Διεθνή Οργανισμού The General Movements Trust. Στόχος του Βασικού Σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στη μέθοδο Prechtl για την ποιοτική αξιολόγηση των Γενικευμένων Κινήσεων (General […]
Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare στα πλαίσια μιας συνεχούς προσπάθειας για επίκαιρη επιστημονική ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας, δημοσιεύει το θεωρητικό μέρος του επιστημονικού σεμιναρίου πιστοποίησης θεραπευτών στη χρήση των συστημάτων THERATOGS. Αυτό το σεμινάριο πιστοποίησης έχει σκοπό να ενισχύσει τις γνώσεις ιατρών, φυσιοθεραπευτών, εργοθεραπευτών και συναφών ειδικοτήτων και περιλαμβάνει μια ανασκόπηση των σχετικών παιδιατρικών ορθοπεδικών […]
Την Κυριακή 12 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το σεμινάριο ελαστικής θεραπευτικής περίδεσης σε παιδιά. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους εισηγητές Esther de Ru, Κωνσταντίνο Χανδόλια και Ειρήνη Σδούκου για τις γνώσεις που μοιράστηκαν μαζί μας, καθώς και την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών «Πόρτα Ανοιχτή» για την υπέροχη φιλοξενία. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους […]
Ένα ακόμα σεμινάριο ναρθήκων ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις εισηγήτριες Κυριακή Κεραμιώτου και Δέσποινα Ελένα, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργοθεραπευτών και το ΠΓΝ «Αττικόν» , αλλά και όλους εσάς για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή σας. Ευχόμαστε η γνώση που αποκομίσατε, να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο στις θεραπείες σας. Στις 9-10/12 θα […]
Περιγραφή Το τμήμα εκπαίδευσης της RehabCare στα πλαίσια μιας συνεχούς προσπάθειας για επίκαιρη επιστημονική ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας, διοργανώνει επιστημονικό σεμινάριο πιστοποίησης θεραπευτών στη χρήση Ελαστικής Θεραπευτικής Περίδεσης σε παιδιά για φυσιοθεραπευτές και εργοθεραπευτές με την υποστήριξη της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών. Σε αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν μια βαθιά κατανόηση της ελαστικής θεραπευτικής […]
- 1
- 2